Ahad, 27 November 2011

BARANG-BARANG PERKHEMAHAN DI LUSUH ADVENTURE

Bagi guru-guru KRS yang berminat mendapat peralatan perkhemahan, saya syorkan satu laman web yang menjual barangan secara online di Lusuh Adventure.

Lusuh Adventure....Ever-green experience....online outdoor camping shop...
visit: www.lusuh.com.my
Lusuh Adventure Enterprise atau Lusuh Adventure, secara rasmi didaftarkan pada 8 Julai 2008. Lusuh Adventure menawarkan penjualan barangan "outdoor" secara "on-line" dan penganjuran aktiviti-aktiviti "outdoor". Mula berkecimpung di dalam aktiviti lasak ini bermula pada tahun 1987 di Muar, Johor. Bermula dengan "Kelab Kembara Muar" dan "PRIMA" di Kuala Lumpur pada tahun 1997. Menubuhkan pula "Arima Outdoor" pada tahun 1998. Pada tahun 2003, saya telah lulus dan mendapat pengiktirafan sebagai Penggerak Rekreasi Kebangsaan Tahap 3 (level 3) (jurulatih) daripada Kementerian Belia Dan Sukan Malaysia mewakili Kuala Lumpur.

Walaupun sudah 21 tahun dalam aktiviti lasak ini, Lusuh masih lagi belajar dan bergerak kehadapan dalam memajukan dan mendidik peminat kegiatan luar terutamanya berkaitan ilmu dan sikap yang sepatutnya dalam kegiatan luar ini. Pengalaman-pengalaman yang lepas akan Lusuh curahkan dalam setiap aktiviti "outdoor" yang Lusuh anjurkan. Ini bertujuan agar disamping mereka ini berhibur, mereka jua mendapat ilmu yang berguna.

Dalam konteks penjualan barangan "outdoor"secara "on-line" Lusuh adventure menawarkan juga barangan yang berjenama dan tidak berjenama. Ini bertujuan memberi banyak pilihan kepada penguna untuk membeli barangan 'outdoor" mengikut keperluan dan kemampuan masing-masing.

Saya berharap dengan adanya Lusuh Adventure, dapat memberi kemudahan dan pilihan kepada anda untuk memenuhi kehendak dan citarasa anda sebagai pengguna. Jika anda ingin membeli baragan secara terus, bolehlah menghubugi saya 019-3407872 atau email lusuh72@gmail.com. Pembayaran boleh dilakukan secara "bank-in", wang pos atau menggunakan kad kredit (bayaran online), ianya mudah dan senang.

Salam dari saya:

MOHD. SAM BIN HASHIM@Bro LUSUH
lusuh adventure enterprise @ lusuh adventure
HP:019 3407872
Email : lusuh72@gmail.com
website:
http://lusuh.com.my/